اولین تولیدکننده دستگاه چاپ لارج فرمت در ایران

تکنوجت در سال 1381 فعالیت خود را در صنعت چاپ با زمینه خدمات چاپ آغاز نمود و پس از مدت کوتاهی به پشتوانه حضور فعال و تجربه مستمر و همچنین اشتیاق به حل مسائل فنی ، سرویس و تعمیر دستگاههای چاپ همکاران خود را هم به خدمات خود افزود همچنین در ادامه  مسیر توسعه و هم افزایی دانش و تجربیات به طور مداوم درنمایشگاهها و همایش های مربوطه  داخلی و برخی از نمایشگاههای خارجی حضور داشته است.

تکنوجت در سال 1389 و تنها پس از گذشت 7 سال از آغاز فعالیت بی وقفه در زمینه تبلیغات و خدمات چاپ و تبلیغات محیطی، با یاری و الطاف ایزد توانا ، ایمان و اعتماد به نیروهای مجرب خود ، به عنوان اولین تولید کننده دستگاه چاپ بنر توانست با موفقیت دستگاه بنر عریض با نام تجاری کونیکا 512 عرض 320 را تولید و به بازار عرضه نماید. که بدون اغراق با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و ارزش افزوده بسیاری در حوزه چاپ دیجیتال و در نتیجه صنعت چاپ کشور ایجاد نمود. اگرچه تولید دستگاه چاپ آنهم با وجود مشکلات متعدد تولید در ایران ، مانند تحریم قطعات که همگی به خوبی از آن آگاهیم ، یک دستاورد بزرگ محسوب می شود اما برای ما علی رغم اندوخته های تجربی فراوان ، متمرکز بودن بر دانش و فناورهای رو به رشد جهانی اهمیت بیشتری دارد و ما برآنیم که بتوانیم به سهم خود نقشمان را جهت رفع دغدغه مشتریان و حل موارد فنی به طور کارآمد ایفا نمائیم.

بدین جهت شرکت تکنوجت با آگاهی از نیاز شما عزیزان اقدام به واردات قطعات ارجینال و همینطور ملزومات مصرفی تند گردش با کیفیت و تضمین شده برای دستگاههای چاپ عریض نموده که در نهایت از رضایت مصرف کنندگان اطمینان حاصل نماید . به طور کلی تکنوجت با تجربه‌ای بیش از بیست ساله، و به عنوان اولین تولیدکننده دستگاه چاپ لارج فرمت در کشور و به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و قطعات با کیفیت، به یکی از پیشروان این صنعت تبدیل شده است. ما با تخصص و تجربه خود، مشتریانمان را آرامش داده و کیفیت بالای خدمات سفارشی را به آن‌ها ارائه می‌دهیم. برای ما، بالا بردن پایه‌ها و بهبود خدمات، همواره در اولویت بوده و هست. رمز پایداری ما تنها اعتماد شما مشتریان عزیز است و صادقانه اعلام می نمائیم تخصص و تجربه ما متعلق به شماست.

 عمده فعالیتهای این شرکت


1 -  فروش و نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش دستگاههای چاپ عریض بنر و فلکس ، چاپ پارچه و یووی 
2- فروش و تعمیر تمامی قطعات یدکی دستگاههای چاپ بنر و فلکس و یووی 
3- واردات و فروش جوهر های مخصوص دستگاههای چاپ بنر و فلکس و یووی 
4- تبدیل و اورحال کردن دستگاههای چاپ قدیمی( دستگاههای چاپ بنر ، چاپ اکوسالونت و...)
5- واردات و فروش انواع رول بنر و فلکس ؛ وینیل و کاغذ مخصوص دستگاه چاپ بنر
6-کارشناسی رایگان و قیمت گذاری دستگاه چاپ شما مشتریان عزیز

نگاهی کوتاه

1381
سال تاسیس
2
دفاتر فعال
32
دستگاههای تبدیل شده تاکنون

با ما همراه باشید